משלוח עד הבית עד 5 ימי עסקים! חינם מ-299 ₪
בימים אלו אנו עובדות במתכונת מצומצמת. נשמח לעמוד לשירותכם, גם אם יקח לנו טיפה יותר זמן מהרגיל

קנדל קלאב -
בית מקצועי לנרות וריח

אהבתם את הלוק? לחצו על התמונה לרכישה

המותגים שלנו

Aery

בשנת 2018 יצא המותג Aery לדרך ככזה המתמקד בקיימות בהשראת ההיבט הרב חושי של יצירת מוצרים ריחניים. הרעיון היה לייצר משהו שנראה מדהים ובו בזמן יכול לעורר תחושות עמוקות דרך ניחוחות. בAery מאמינים ב-WellBeing. טיפול עצמי נראה שונה אצל כל אחד מאיתנו, והם מאמינים שעבור רבים הדברים הקטנים, המנוחה והסביבה הביתית היומיומיות, הם אלו שמסבים רגעי שמחה ומרומים מצב רוח. הם מאמינים ביצירת טקסים שהם אישיים ותורמים לשיפור האווירה או פשוט להכרה בצורך לקחת קצת פסק זמן ליצירת מרחב והגדרת הסצנה בעזרת ניחוחות שמפעילים את החושים. כל המוצרים של המותג מיוצרים בבריטניה ממרכיבים ברי קיימא, 100% שעווה על בסיס צמחי ושמנים טבעיים. הנרות מיוצרים בעבודת יד והפתילים עשויים כותנה נטולות עופרת, כלומר תוכלו ליהנות מניחוח נקי בכל הבית. המותג מתגאה בהיותו טבעוני ומודע לסביבה ואף מוצר לא נוסה על בע"ח. כל המוצרים- נרות, פמוטים, נייר, אריזות- נטולי פלסטיק וניתנים למחזור. המותג משתף פעולה Ecologi עם ודואג לשתול עץ אחד על כל מוצר שנמכר.

Decoragloba

דקורגלובה היא חברה ספרדית שבה יוצרים ניחוחות לבית בעבודת יד בפורמטים שונים ומציעים קו רחב של מוצרים- גם דקורטיבים וגם ריחניים. עם ותק רב שנים וניסיון עתיר, בדקורגלובה חומרי הגלם הם טבעיים וניתנים למחזור, 100% שעווה צמחית, ללא פרפין ועם פתיל כותנה טבעי. המחויבות הגדולה ביותר שלהם היא ליצור מוצרים ברי קיימא וטבעיים לרווחת הלקוחות שלנו ולרווחת הסביבה.

Deluxe

DeluxeHomeart מותג נרות חדשני, מקורי וייחודי המגיע אלינו הישר מדנמרק. השיקיות, החדשנות והתעוזה הסקנדינביים חברו ליצירת נרות LED בפטנט ייחודי ה- WETLOOK™ המקנה לנרות מראה "רטוב" של נרות שעווה רגילים. הנרות של DELUXE יוקרתיים למגע וחדשניים בטכנולוגיה שלהם. לא רק שהלהבה תלת-ממדית אלא שניתן להפעילה בטכנולוגיה מיוחדת- ניתן להדליק ולכבות אותם מרחוק או לעמעם לפי הצורך עם שלט רחוק שימושי ואפשרויות טיימר מגוונות. מה עוד? הם עמידים לאורך זמן... מדובר על נרות שלא "מתבזבזים", בטיחותיים לשימוש, לא חמים בעת ההדלקה ובטוחים לשימוש בבית עם ילדים קטנים ו/או בע"ח.

Ceras Roura

Ceras Roura היא חברה משפחתית שהוקמה כבר בשנת 1912. המקצועיות והמסירות של ייצור נרות הועברו במשפחה מדור לדור במשך למעלה מ- 100 שנים. בימים אלה הדור החמישי (!) הוא זה שמנהל וממשיך לפתח את החברה. כיום, CERAS ROURA הוא מפעל הנרות המוביל בספרד מבחינת טכנולוגיה, פיתוח מוצרים, חדשנות ולייף סטייל. הבעלים, יחד עם צוות העובדים הוותיק, ממשיכים לפתח מוצרים חדשים בתחום הנרות, הריח והלייף סטייל ומקפידים על יצירתיות וחדשנות כערך עליון.

m&sense

M&Sense היא יצרנית מקצועית של נרות ריחניים, מפיצי ריח, ספריי ריחני לחדרים ומוצרים ריחניים אחרים. המותג מתמחה בטכניקה איכותית במיוחד ובעיצוב ופיתוח מוצרים יפיפיהם וייחודים בשוק.

All Natural

למותג הנרות והאווירה הותיק, אול נטורל, יש צוות מומחה של "אפים", אשר יוצר עבורכם קולקציה מוקפדת, המשלבת בין מגוון ניחוחות טרנדיים, המשתנים מדי עונה, למבחר ניחוחות קלאסיים ונצחיים, שנשארים תמיד. הנרות כולם נרקחים מבלנד סודי וייחודי של שעוות טבעיות, התורם לבעירה מיטבית, נקייה ולהפצת ריח מעולה ומיוצרים בעבודת יד, כאן בישראל.

Stoneglow

עם וותק של מעל 26 שנות ניסיון בעיצוב וייצור נרות בעבודת יד, המותג מתגאה במקורות הטובים ביותר, לחומרים האיכותיים ביותר. הניחוחות מיוצרים מתמהיל יוקרתי ומדויק של ניחוחות. השעווה טבעית ומיוצרת מבלנד סודי של המותג. ושניהם יחד, מהווים בסיס לניחוחות מעולים והם שמבדילים את סטונגלואו מכל היתר.

Sashas

כמי שמגיעה מתחום העיצוב, סאשה'ס מקפידה על נראות האריזות והמיכלים של כל ניחוח וניחוח. מכלי פח שטוחים בצבעוניות מהפנטת והדפסים נהדרים, כוסות בציפוי זהב ענתיק המעניק אווירה מסתורית ועד קופסאות מאויירות, מעוטרות בהטבעות זהב עדינות, אשר מעצימות את חווית הניחוחות שבתוכן. כל נר ונר עשוי בעבודת יד אישית ונמזג בבלנד שעוות טבעיות ואיכותיות במיוחד.

Kassel

קסל הוא אחד המותגים המזוהים ביותר עם הנרות הישראלים, אם לא הכי מכולם. הנרות של Kassel מיוצרים בעבודת יד החל משנת 1934, תוך הקפדה על איכות גבוהה בשילוב עם מקוריות, יופי וחדשנות. כל נר הוא יצירת אמנות, שהושקעו בה חשיבה ויצירתיות, תוך הקפדה על כל שלב ושלב, כמו גם, שימוש בחומרי גלם ותמציות ריח ארומטיות, הנרכשות ממיטב הספקים בעולם. כל זאת, כדי להבטיח לכם נר בעל בעירה נקייה, במרקם ובצבע עמידים, בטיחותי והכי חשוב, כזה שמפיץ ניחוח ואווירה נפלאים בבית.  להחזיק נר קסל בבית משמעו הבנה באיכות בלתי מתפשרת והנאה מלייפסטייל איכותי, המותג Kassel חרט על דגלו איכות, עיצוב ויצירת חוויה ללקוח תוך שמירה על מחירים נגישים ונוחים

Paddywax

Paddywax Artisan Fragrance באמצעות אווירה בלבד, נוכל לעצב לאורחינו חוויה כל כך נעימה, שהם ירצו לשוב אליה. להרים את מצב הרוח ולהקפיץ ת'אווירה עם ניחוחות מרעננים, אווריריים ועשבוניים או להכניס לאווירה מרגיעה ומתכרבלת. הנרות של פאדיווקס הם מאיכות גבוהה וידידותיים לסביבה. כל נר עשויי ביד, משעוות סויה איכותית, הנמזגת למיכל אשר הוסב למטרה זו ממש, עם פתיל כותנה טבעי.

Ethel et Ruth

מותג יוקרתי ובעל ניגודים. עדין אך דומיננטי, משדר פריז ובו זמנית מתכתב עם תל אביב… המותג שם דגש מיוחד על הניחוחות. והם מטריפים! הנרות עשויים שעווה טבעית בעבודת יד קפדנית ומדויקת.

MMH

מותג ישראלי צעיר, בועט ומשעשע שהוקם על מנת לתת מענה לחיי היומיום- חובבי הניחוחות שסיגלו לעצמם לייפסטייל ריחני ירצו את המוצרים שלהם איתם בכל מקום. הגדלים הנוחים לנשיאה של הנרות לצד הריחות העל-זמניים מאפשרים לקחת את המבשם ואת הנר איתכם לכל מקום ובכל זמן. המחשבה על החומרים הטבעיים חשובה למותג מאוד- הנרות עשויים שעווה טבעית והניחוחות ממיטב יצרני הניחוחות בצרפת.

Vila Hermanos

מותג ספרדי שהחל כעסק משפחתי כבר בשנת 1884. מסורת ארוכת שנים של נרות דקורטיבים, מפיצי ריח ותרסיסים ריחניים שמכינים בעבודה מסורתית בעזרת חומרים טבעיים ואיכותים.  חלוצים בכל הקשור לעולם הנרות והניחוח בשעווה צמחית טבעית ומיקמו את וילה הרמנוס כאחד המותגים היוקרתיים והנחשבים בעולם.

Candellana

רק הטוב ביותר מוכנס לנרות שלנו כך שכל חומרי הגלם המעורבים בתהליך ייצור הנרות מגיעים מספקים באיכות גבוהה בארה"ב ובגרמניה. משעווה ועד צבע, הכל נקי וטבעי. הכל נעשה בבית שלנו בטורון, פולין - אז יש לנו שליטה על כל מה שאנחנו מייצרים. הודות לשימוש בהדפסת תלת מימד ליצירת התבניות שלנו, אנו יכולים ליצור נרות בכל הצורות והצורות, ולשמור על כל הפרטים. כל נר הוא ייחודי כי כולו בעבודת יד.

MAGMA

מגמה לונדון הוקמה בשנת 2017 ויוצרת מוצרים ריחניים חדשניים טבעיים לחלוטין, החוגגים היסטוריות תרבותיות ועיצובים נצחיים. מקוריות ועיצוב הם המרכיב העיקרי שלנו. המוצרים מקובצים באוספים שלכל אחד מהם סיפור והשראה ייחודיים משלו. במגמה רוצים לחלוק את ההיסטוריה העשירה שלהם מהעולם הערבי והאפריקאי יחד עם העולם ולהדגים כי בתשוקה אמיתית ובעבודה קשה כולנו יכולים לחצות את כל המחסומים…
סל קניות0
אין מוצרים בסל!
דילוג לתוכן